Bort med blöjan, pt. 2

Vi är på resande fot, men Operation Potta pågår med lysande resultat.
Det enda lilla smolket i bägaren är att han vägrar använda kallingar eller byxor, så det viftas friskt med snoppen hela dagarna.
Gör ju inget sålänge man håller sig inomhus och på mommos gräsmatta iofs.

Jag har en bra feeling när det gäller det här.


Napparna däremot.
Han var ju helt utan napparna för ett par månader sedan, och på dagis har han inte ens någon nu, men hemma ska det vara "bappe" hit och "bappe" dit... Gömmer vi dem inte när han vaknat så är det i princip kört, men ser han dem inte så är det ingen fara på taket.


Men en sak i taget.
Pottan först, sen får tomten napparna till jul =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, att det kan gå så i perioder, min son på 10 månader är så galen i sin napp så jag undrar ifall han någonsin kommer vilja sluta :)

2012-11-21 @ 15:27:39
Postat av: Olivia Ung mamma till Ted

oj :) Jag råkade posta annonymt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback