Saknad



Jo.
Jag skulle kunna tänka mig en repris.



Kommentarer
Postat av: Tina

SV: Hehehe förstår precis hur du tänker nu att jag klagar på de som lämnar barnet på dagis de tiderna jag inte själv skulle göra.. MEN jag säger ju inte till dom att de är dåliga föräldrar.

Det jag menar är att om någon frågar mig, "vart är casper?" och jag svarar "han är hos mormor/farfar" så ska de ALLTID berätta hur ooooonnnnt det gör i deras hjärta bara de lämnar ungen tio minuter och att de AAALLLLDDRRRIIGG skulle kunna lämna bort sitt barn så mycket och hur mycket de ÄÄÄÄLLLSSSKKKAAAR att vara mammoroch inte förstår hur man vill jobba. Hör man en sak tillräkligt ofta tror man tillslut nåt är fel i huvudet på en som inte alls har ont i hjärtat när man lämnar ungen hos mormor. Mer så jag menar...



Sen kan jag säga att beroende på vad jag får för jobb så kommer kanske casper också vara mycket på dagis men vi har turen att ha en farfar som är hemma och en morfar och snart en mormor som är hemma också :)



kram

Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Sv: Ja men det är ju jättesmart! Jag visste inte om att man betalade in så lite skatt med fp, men det är ju helt sjukt! Och störande! Jaja, bröllop blir det såklart men kanske lite framflyttat. Vi får väl se hur vi tajmar in det ;)

2012-03-23 @ 18:24:02
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Sv: Okej, va roligt att höra! Här gick det jättebra med nattningen av Edvin igår kväll och han sov hela natten utan att vakna :) Det känns verkligen jättebra och jag är så nöjd att vi köpte en ny säng till honom! :)

2012-05-23 @ 09:34:27
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback