Hitta barnet

V to the A to the B.

Ännu en dag i rastlöshetens tecken.
Men blöjorna har prisad vare nån nånstans återgått till det normala.

Visst är det mysigt att vara hemma och tanka lite kvalitetstid, men jag kan inte förstå vad som är så fascinerande med att sitta och leka med brio-tågbanan i timma efter timma.
Och själv vägrar han sitta. Näe, jag får vackert "itta" på golvet och titta på. För nix, jag får inte ens snudda vid tågen själv heller.

Jag är ganska tacksam för att vi gjorde lekrum av kontoret. Nu har han ju ett ställe där han kan röja bäst han vill, utan att jag och Christian behöver svära över alla legobitar-bilar-tåg-grytor-leksakspannkakor-klossar-etcetera.

För oftast ser set ut så här:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback