Åååååka pendeltåg!!

Jamen vilken bra start på dagen.

Imorse hade vi en liten diskussion hemma i sängen eftersom Lillkillen haft en jobbig natt. Men ingen feber så vi sa att vi kör på, de ringer ju från dagis om han inte orkar.

Pallrar mig upp och tar 05:48-tåget in mot Malmö.
Vid Oxie kommer första blöjrapporten, och strax därefter den andra.
Magsjuka.
Yay!

När man jobbar med livsmedel, som jag gör, är det ju ganska noga det där med magsjuka. Så när Charlie är magsjuk är det jag som är hemma för att inte smitta ner ett helt hotell.
Så det var helt enkelt bara att byta till vändande tåg på Centralen och ringa runt och vab-anmäla.
Då visar det sig att halva dagis är utslaget och att det kräktes hej vilt på avdelningen igår.
Skoj.
Jätteskoj.

Nu hoppas jag bara att det håller sig till en sida på honom, och att det går över fort.


Kommentarer
Postat av: Darya

Hoppas du slipper bli smittad! Krya på dig Charlie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback