Upp som en sol, ner som en pannkaka.

Den här dagen började helt fantastiskt!

Om man bortser från det lilla faktum att Vandalen nu börjat vakna okristligt tidigt igen... *gäääsp*

Men när han somnade om vi 8-hugget lade jag barnet hos sin far, och drog på mig pjucksen för en 5km-runda på morgonkvisten.

Jag har kommit på mig själv att springa mycket fortare om det är mycket folk som kan se mig, så idag drog jag runtom Folkets Park och sedan Nobelvägen upp och ner.
Mycket folk i rörelse där vid halv9snåret vill jag lova.
Men fyfan så segt det var.
Men hem kom jag ju tillslut, och då blev det lite skytteltrafik till tvättstugan innan det var läge att spänna fast Junior på cykeln för ett litet äventyr till gymet och en spinningklass.
När det var 2 min kvar av stretchen ropade de på mig från MiniSats, men det gjorde ju ingenting.

Hem och ner till tvätten igen, fixa lite käk ocgh peppa inför eftermiddagens stora städryck.
Som uteblev totalt.
Fail.
Big Time.

Nu är klockan 20.08 och jag har bara skrapat på ytan här.

Som tur är VET jag att det kommer vara i princip top-notch här när jag stupar i säng, för imorgon kommer Åsa och Annelie hit med sina små!
Sådan press gör ju att man måste, vare sig man vill eller inte =)

Goodie-good.


Vet inte riktigt vad jag tycker om mobilbloggandet...
Jag lär ju posta bilder betydligt oftare, även om mobilbilder inte alltid (läs aldrig) kommer vara av någon vidare bra kvalitet.
Jaja, vi får se.

Då ska vi se.

Städa var det ja.

Fast nu börjar ju snart fotbollen åxå...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Inte behöver du städa för min skull!! Vi har superstökigt och faktiskt lite skitigt för tillfället här hemma, så Elias är van! :)

2010-10-12 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback