Nya tag!

Bloggen har varit död ett tag, kände att jag behövde fokusera på annat. Det dåliga samvetet har dock ändå funnits där och fokuserandet har det inte blivit så mycket med det heller.

Jag hat-älskar hösten.

Älskar den friska vinden som biter i kinderna, älskar färgerna och alla kastanjer som ligger överallt.

Hatar att jag alltid blir så slö.

Får inte mycket gjort, skjuter upp saker i oändlighet.

Måste försöka få det att vända nu.

Träningen går... sådär.

Eller träningen går ganska bra, maten oxå  även om jag fortfarande har svårt att hitta balansen. Men det är såååååå frustrerande när allt jobb mman lägger ner inte märks.
-3 kg på 4 veckor. Viss,t det är neråt, men när lossnar det ordentligt?
Så som jag sliter borde det ge mer resultat.

Hela september var jag cold-turkey med godis, bakverk, snax.. Och det gick ganska lätt faktiskt! Förvånansvärt. Så nu kör jag en månad till efter helgens tillåtna återfall. Det blev lite choklad i fredags, 70g och provade OLW´s nya Pickles & Mayo-chips. Det var gott men ingen oral orgasm som jag fantiserat om ;) Skönt!


Blablabla.
Tråkinlägg.

Men kanske bättre än inget?

Men det kommer fler.
Ska sammanfatta Vandalens framsteg idag oxå tänkte jag.

Ja han går under det namnet för tillfället.
Allt som kommer i hans väg plockas nämligen sönder i atomer just nu ;)


Kommentarer
Postat av: faster

Tack för en efterlängtad upptattuering :)

2010-10-06 @ 10:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback