Fredag igen!

Japp, ännu en helg på ingång!

Skönt! Trots att jag är hemma så får man ju lite helg-feeling när man vet att ens bästa vän inte behöver jobba på minst 48  timmar.
Ja, han är faktiskt det... han är min allra bästa vän, och en av mycket få människor som känner hela mig inifrån och ut.
En av mycket få som jag kan vara mig själv till 100% med.


Om jag håller mig från alla frestelser i helgen, och sköter träningen exemplariskt så kanske jag kommer under den där 1a magiska gränsen också! =)
Den som jag inte varit under på säkert 2 år, bortsett från precis efter förlossningen då jag vägde skitlite nästan! (haha, allt är relativt)

Men även då är det mycket kvar, men det är alltid trevligt att se en ny siffra först på vågen...

Nu tar jag ett kilo i taget, även om jag väldigt lätt blir frustrerad över att jag lägger på mig efter minsta lilla snedsteg, men det måste jag lära mig leva med, och hantera därefter.


Har börjat dagen med att tvätta samt 8km morgonpromenad med My. Det gick inte så jättefort, men det kommer gå lite fortare varje gång, för nu har hon tillåtit att jag sparkar henne i röven lite hehe =)
Skyll dig själv hjärtat <3

I eftermiddag bär det av till svärisarna i Ystad, och imorgon ska vi titta på ett hus igen. Inga jättestora förhoppningar, men man lär sig nåt nytt varje visning!

Blablabla..
Sån där tråkig vardagsuppdatering igen.

Jaja Whatever.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe tack för tipset :) Jag gillar inte skor med en massa snörning, så finns ingen risk att jag någonsin skulle köpa det :D Köpte ett par kängor från Skopunkten, de hade dock ingen dragkedja på sidan, men tror det kommer funka ändå ;)

2010-10-08 @ 15:39:49
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: Tusen tack för tipset!

Postat av: Josse

Du är så sjukt cool...o stark! Att du äter nyttigt o tränar, o faktiskt inte ger upp vid motgångar... Önskar att jag kunde säga detsamma om mig själv ;)

2010-10-11 @ 23:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback